Selasa, 3 Jun 2014

PROGRAM MINDA MAGNET REZEKI (MMR)

Teks : Nik Norliza Nik Mat
Foto : Carian Google


Ini adalah program yang selalu dianjurkan oleh pengasas Smart Tycoon Group (STG) iaitu Puan Hajjah Siti Atikah.
Program yang dinamakan Minda Magnet Rezeki atau MMR mendedahkan kepada kita cara untuk berjaya, bahagia, tenang jauh dari masalah dan dekat dengan pencipta.



TERBAIK UNTUK ORANG PANTAI TIMUR!!! PERCUMA!!  PREVIEW MINDA MAGNET REZEKI


★ lebih 3000 hadiri
★ dah ramai yg berjaya dengan mengamal ilmu ini
★ teknik simple...mudah diikut
★ rahsia kebahagiaan
★ rahsia kekayaan
★ menjadikan minda biasa jadi luar biasa

````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
Norlia Mansor, BIZ WOMAN..DUNGUN >>
"MMR?? banyaaaak dah seminar yg sy hadiri tapi MMR sgt UNIK, satu seminar yg PADAT, SIMPLE, BERKESAN, MUDAH hanya spent 8jam bukan beratus2 jam/berhari2 mcm yg sy pernah attend before, yet very very cheap & yet very very EFFECTIVE!!! Yang buat & amal je DAPAT! BESTnyaaa... 'Kebahagiaan' tidak dapat dibeli dengan wang ringgit."

``````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
CIKGU Khatijah Osman, GURU BESAR SK KG NYIUR, PAKA>>
"Seminar yang sy akan datang 'recharge' setiap kali di adakan! Saya banyak apply dlm menaikkan prestasi sekolah.. alhamdullilah UPSR sekolah saya naik 300% .. saya ajar anak2 murid saya berdoa cara yg betul.. guru-guru wajib tau ilmu ni..

``````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
Maimunah Ismail . JERTIH.dari peniaga pasar malam..sekarang jadi biz woman yg hebat
>> "Bila saya keluar buat biz ..saya mesti DA / DA dulu.. rezeki mmg mcm air mengalir.. dulu saya bekeng.. bergaduh sokmo ngan tok laki.. dah hampir bankrupt..alhamdullilah sejak hadir MMR semua mudah.. mulut tok sey doh ckp hudoh2"

```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
Dan banyak lagi testimoni yang akan saya kongsikan.
Jika masih tidak puas membaca, di jemput hadir beramai2 ke Preview Minda Magnet Rezeki.
Ini bukan preview yang biasa-biasa, insyallah anda bakal belajar dan menyedut ilmu berikut:

1. TEKNIK BERDOA.. jadi minda biasa kepada luar biasa
2. NLP .. bicara luar biasa tepat
3. MIND PROGRAMMING .. Teknik mudah dan cepat untuk menukarkan minda anda bila anda bermasalah, bimbang, takut dan risau.

Alhamdulillah syukur, ramai yang mengatakan walaupun datang prebiu, ilmu yang dapat bila diaplikasikan terus memberi hasil dan kebaikan.

YURAN AHLI HANYA RM50 SEORANG.

Tapi jika anda betul-betul serius nak belajar, kami pun serius nak membantu mendaftar PERCUMA, kerana kejayaan milik orang yang serius ingin berjaya.



  •  sbb tu kalau nak berjaya dok dlm jemaah yg dah berjaya! Mesti punya mentor rujukan... kalau tidak tak tahu hujung pangkal. MMR mengajar anda menjadi insan yg kenal diri. Semua perkara dilihat dr sudut positif dan tiada lagi stress membelenggu diri. InsyaaAllah... STG waddah perkasakan hidup berkualiti.
  • Yosni Yah betul kak siti .. mmr byk mengajar saya how to build up my self.. kenal Allah..kenal diri



KOTA BHARU : 13 JUN 2014 
8.00 - 12.00 TGH HARI
DYNASTY HOTEL



HUBUNGI  SAYA UNTUK MENDAFTAR SEKARANG !TEMPAT TERHAD!

ILMU PENGGERAK MINDA POSITIF
BERTEMU ANDA DI SANA..

Hubungi/ WhatsApp saya 012-9696 975 (NIK NORLIZA - KAK NIK)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan