Selasa, 3 Jun 2014

TESTIMONI BIO VELOSITY SLEEP MATE

Teks : Nik Norliza Nik Mat
Foto : Carian Google



Bismillahirrahmanirrahim.
Di kesempatan ini saya ingin berkongsi testimoni yang diambil dari customer rakan bisnes saya , Smart Tycoon Group.  Ini antara petikan testimoni tersebut :
Masalah kesihatan yang dihidapi oleh keluarga beliau sangat rumit.. Telah banyak ikhtiar yang dilakukan bagi mengubati dan merawat masalah kesihatan anak beliau.. Anak beliau menghidapi masalah lelah yang sangat kritikal dan juga masalah pada kulit yg kelihatan seperti gegata yg tebal dan gatal.. Anak beliau telah dibawa berjumpa doktor sehinggalah ke tahap berjumpa dengan doktor pakar dan juga ustaz-ustaz. Namun, hasil yang diharapkan tetap menemui jalan buntu.


Tapi alhamdulillah.. Allah membuka hati beliau  untuk bertemu dengan saya pada hari isnin yg lepas.. dan Alhamdulillah.. beliau telah membeli satu BVSM dahulu untuk mencubanya syukur... pagi td dpt call drpd beliau, nak beli lagi satu BVSM.. sbg tambahan utk diri beliau dan anak2 yg lain pula..

Syukur Ya Allah..gembira tak terkata Ya Allah..syukur dan gembira kerana dapat membantu insan yang memerlukan....yang selama ni tercari2 apakah wadah penyembuh terbaik bagi seluruh ahli keluarga beliau... Subhanallah.....

Utk pengetahuan rakan-rakan, pada hari pertama pertemuan saya dengan customer saya ini, saya bawa BVSM bersama-sama saya untuk didemokan kpd beliau.. masa mula-mula saya bertemu dgn beliau, beliau dah tak boleh duduk dgn selesa dah.. kenapa??? Beliau menyatakan bahawa ada rasa seperti sesuatu sedang bergerak2 menguit2 di dalam telinga dan hidung beliau.. masa tu saya belum mula buat demo dan belum bagi beliau pegang BVSM tu.. saya baru je bersalaman dgn beliau...
setelah tinggal berdua je di situ dan customer2 yg lain dah pun balik, barulah beliau menyatakan kpd saya bahawa beliau ada rasa tidak selesa seawal masa saya mula memasuki pintu bersama2 BVSM tadi...
saya cuma mohon kpd Allah, sembuhkanlah penyakit yg dihidapi oleh seluruh ahli keluarga customer saya ini.. dan Alhamdulillah...Allah memakbulkan doa saya dan juga doa customer sy utk sembuh..

Sesungguhnya kombinasi kristal garam dan cahaya waktu dhuha itu sangat-sangatlah mustajab dan mujarab utk mengubati semua penyakit manusia...
Setiap penyakit itu ada ubatnya kecuali mati.






DAPATKAN BVSM ANDA HARI INI!!

CALL/SMS/WHASSUP KE : 012-96 96 975

Tiada ulasan:

Catat Ulasan